Ornek Faktor analizi makalesi
ODTÜ de istatistik hoca Yeş,m Çapa Aydının örnek faktör analizi makalesi.. öyle çarşaf çarşaf rapor edilmez..
Tek bir tablo zaman zaman yeterlidir.. Burada en cok faktor analizi yapilmasi gereken kentlilik bilinci..
Reporlarken ayrıca, faktorlerin isimleirni siz belirlemelisiniz.. Herkes farkli isimler belirleyebilir.
YL öğrencimizin faktör analizi Betül’ün serbest zaman zamanda sorulari cikardigi analiz..
Kentlilik bilinci sablon
kisisel bilgiler sablon
anket icin sablon afet iki soru eklenmis
ya digerine siz de iki soruyu kopyala yapistiri ile eklersiniz ya da bu sablonu kullanaiblirsiniz girdiginiz data varsa diger datadan kopyala yapistir yapabilirsiniz..
RAR dosyasidir.
30.04 dersi için …
ÖRNEK ANKET ŞABLONU : Tüm guruplar anketlerini bu şablonla aynı şekilde hazırlamalıdır.
Anketteki KİŞİSEL BİLGİLER ve AİLEVİ BİLGİLER kısımları aynı kalmalıdır..
Buna ek olarak bir kapak sayfası yapılmalı ve orada çok kısa bir şkilde örneklem yazılmalıdır.
FEF = 50
NEF = 50
BESYO = 25
MYI = 25
gibi..
Anketi uygulayacak kişilerin GURUBU A1 B3 gibi ve gurupta yer alan kişilerin isimleri ve numaraları açık bir şekilde yazılmalıdır.
Gelecek Ders Son sunum dersinde tüm anketleri topluca toplaycağım ve sonrasında gerekli yerlere izin yazısı göndereceğiz..
Ancak ondan sonra anketlerle veri toplamaya başlayabilirsiniz..
O zamanı ben size soyleyeceğim ardından , şu tarihte muhtemelen tüm gün !!! verileri giriyoruz arkadaşlar diyeceğiz ve anketleriniz getirip
veri girişine başlayacağız..
Yetişmezsse veri girişi siz kendiniz evinizde yurudnuzda v.s. devam edeceksiniz.
Ama şablon önemli ben asıl şablonu kontrol etmiş oalcağım ve olası hatlarınızı düzelteceğim…
En son olarak muhtemel olarak REKTÖR HOCA nın ve tüm bölüm hoclarının katılımıyla posterlerinizi vizeler zamanında asacaksınız…
Bizlerde not vereceğiz…
Kolay Gelsin..
GENÇLİK VE GÖNÜLLÜLÜk-ANKET (1)
Yard. Doç. Dr. Barış Şentuna
Ders Çizelgesi ve Program
Hafta |
DERSİN TEORİK KONU BAŞLIKLARI |
1 |
Araştırma guruplarının belirlenmesi ( 5 kişi ) – 14 gurup |
2 |
Araştırma Önerisi Sunumu Guruplar 1-5 ( tüm gün) |
3 |
Araştırma Önerisi Sunumu Guruplar 5 – 10 ( tüm gün) |
4 |
Araştırma Önerisi Sunumu Guruplar 10 - 14 ( tüm gün) |
5 |
Sahaya çıkış ve veri Toplama I |
6 |
Sahaya çıkış ve veri Toplama II |
7 |
Verilerin SPSS Ortamına Girilişi (Labratuvar – Tüm Gün ) |
8 |
VİZE = POSTER SUNUMLARININ HAZIRLANIP ASILMASI |
9 |
Verilen Anketin Açıklanması Veri Toplama Şekilleri |
10 |
Veri Girişi I ( Labratuvar Tüm Gün ) |
11 |
Veri Girişi I ( Labratuvar Tüm Gün ) |
12 |
Veri Analizi ( Labratuvar Tüm Gün ) |
13 |
Veri Analizi ( Labratuvar Tüm Gün ) |
14 |
Veri Analiz Raporunun Teslimi |
Sınavlar
Poster % 40
Son rapor % 60
Toplam %100
(sınavlar hakkında soru sormayınız..:) )
İLETİŞİM:
Yard. Doç. Dr. Barış Şentuna
Fen Edebiyat Fakültesi (Çağış Kampüsü)
Sosyoloji Bölümü 613 (öğleden sonraları..)
E-mail: ejderkelebek@gmail.com