YAYINLAR

KONFERANS VE SEMPOZYUMLAR:

·               V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 16-18 Eylül 2002, Ankara, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sözlü Bildiri.

·               I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil Eğitimi ve Okul Gelişimi - Avrupa Yolunda Yabancı Dil Öğretimi ve Okul Gelişimi Sempozyumu, 22-25 Haziran 2002, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sözlü Bildiri.

·               Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 7-8 Eylül 2001, İstanbul, Maltepe Üniversitesi, Sözlü Bildiri.

·               Fizikte Gelişmeler ve Okullarda Fizik Eğitimi Sempozyumu, 19-20 Ekim 2000, Balıkesir, Balıkesir Üniversitesi ve TFV Organizasyonu, Panelist.

·               IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, 6-8 Eylül 2000, Ankara, Hacettepe Üniversitesi, Sözlü Bildiri.

·               15. Ulusal Türk Fizik Derneği Kongresi, 1995, Kaş-Antalya, Poster Bildiri.

·               16. Ulusal Türk Fizik Derneği Kongresi, 1996, Ayvalık-Balıkesir.

·               Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Sponsorluğunda İngiltere’deki Doktora Öğrencilerinin Tez Çalışmaları Konulu Sempozyum, 1998, Manchester, UK, Tez Çalışması Sözlü Bildirisi.

  

YAYINLAR

Kocakülah, M. S. (basımda) ‘‘The Assessment of University Students’ Conceptual Understanding and Interpretation Abilities on Electromagnetic Induction’’, Balıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2003 5/1 sayısında basılmak üzere kabul edilmiştir.

Kocakülah, M. S. (2002) “An Investigation Of First Year University Students’ Understanding Of Magnetic Force Relations Between Two Current Carrying Conductors A Case Study: Balikesir University, Faculty Of Education” Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 23, 155-166.

Kocakülah, M. S. & Kocakülah, A. (2002) “Ortaöğretim Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık ile İlgili Kavramsal Yapıları” V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 16-18 Eylül 2002, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara (basımda).

Üstünlüoğlu, E., Kocakülah, M. S., Kocakülah, A. (2002) “The effect of teaching in native language and foreign language on conceptual understanding of 8th grade students realted to ‘energy’ in science course: A case study, Balıkesir”, I. Uluslararası Truva-Çanakkale Dil Eğitimi ve Okul Gelişimi - Avrupa Yolunda Yabancı Dil Öğretimi ve Okul Gelişimi Sempozyumu, 22-25 Haziran 2002, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale. (basımda).

 Kocakülah, M. S. & Kocakülah, A. (2001) “İlköğretim Fen Eğitiminde Yapılan Deneysel Çalışmalar ile İlgili Öğretmenlerin Görüşleri”, Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Kitapçığı, 7-8 Eylül 2001, Maltepe Üniversitesi, İstanbul.

Kocakülah, M. S. (2000) “Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Akım Taşıyan İletkene Etkiyen Manyetik Kuvvet Konusunda Öğrenmelerinde Meydana Gelen Değişimler ve Konu ile İlgili Kavramsal Yanılgılar”, IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Kitapçığı, 6-8 Eylül 2000, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.

Kocakülah, M. S. (1999) ‘‘Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Elektromanyetik Kavramları Öğrenmelerindeki Gelişme ve Öğretim Sistemi Üzerine Bulgular’’, MEGP Doktora Bursiyerleri Tez Özetleri: Öğretmen Eğitimi Dizisi, YÖK, Ankara, ss. 45-50.