Halen ortaöğretim ve üniversite öğrencilerinin fizik konuları üzerine düşüncelerinin geliştirilmesinde kullanılacak öğretim stratejileri üzerine çalışmaktayım. Çalışmalarım  fen öğretimi ve öğrenimi üzerine olup, özellikle öğrencilerin fenin doğası hakkındaki görüşlerine ve bu görüşlerin etkileşimine odaklanmaktadır.

Okullar ve üniversitelerde öğrencilerin kavramsal anlamalarının geliştirilmesi ve sınıf içinde işbirlikli öğrenmeyi destekleyecek şekilde dizayn edilen öğretim stratejilerinin uygulanmasına yönelik çalışmaların yaygın olduğu bilinmektedir. Bu ilgi beni ayrıca fen programı vurgusunun ne olması gerektiği gibi bir takım sorulara götürmektedir. Lisansüstü çalışmalarımı bu alanlara yoğunlaştırmış olup fizik konularının öğretimi ve öğrenimi üzerine çalışmalara danışmanlık etmekteyim.